Vrijdagavond 29 mei waren wij aanwezig bij deĀ SJOC Avondvierdaagse Herveld-Andelst. Wat vooraf nog een spannende avond leek te worden, groeide uit tot een geweldige en gezellige afsluiting van een prachtige wandelweek.
De organisatie en het bestuur stonden voor een lastige keuze. Met voorspellingen van stevige regenbuien, stormachtige wind en mogelijk onweer hing zelfs afgelasting even in de lucht. Gelukkig werd besloten om het evenement toch door te laten gaan, en daar heeft niemand spijt van gekregen.
Samen met Excelsior Renkum, ESKA Bemmel en Lyrakorps Niftrik zorgden we voor een sfeervolle muzikale omlijsting van de intocht. Langs de route en bij de finish stonden veel enthousiaste wandelaars, ouders, familieleden en supporters die zichtbaar genoten van de muziek en de feestelijke sfeer.
Het was mooi om te zien hoe muziek mensen verbindt en hoe alle deelnemende korpsen samen hebben bijgedragen aan een onvergetelijke avond. Ondanks de dreigende wolken bleef de stemming uitstekend en werd het een avond vol gezelligheid, muziek en lachende gezichten.
Wij bedanken de organisatie van de SJOC Avondvierdaagse voor de uitnodiging, de mede-korpsen voor de fijne samenwerking en natuurlijk alle wandelaars voor hun enthousiasme!































