Tag: Opleiding

  • Méér Muziek in de Klas

    Méér Muziek in de Klas

    Wat een feestelijke afsluiting van tien weken muzikaal plezier! De kinderen van groep 5 van IKC De Vonkenmorgen hebben laten zien wat er kan ontstaan wanneer enthousiasme, talent en goede begeleiding samenkomen. Tijdens het eindconcert in Providentia straalden zij op het podium, zichtbaar trots op alles wat ze in de muzieklessen hebben geleerd. 

    Tien weken lang kregen de leerlingen wekelijks muziekles, waarin ze niet alleen kennismaakten met instrumenten en samenspel, maar ook groeiden in zelfvertrouwen en expressie. Onder begeleiding van Jacqueline Leenders, Rudy BΓΆhmer, Suza Peters en Sjaak van de Sant namens St. Sebastianus werd er hard gewerkt Γ©n veel gelachen. 

    Het concert zelf was een warm en levendig geheel, met een enthousiast publiek van ouders, opa’s, oma’s, broertjes en zusjes. Een bijzonder element was de bijdrage van Jong Sebastianus. Zij speelden niet alleen een aantal stukken zelfstandig, maar stonden ook samen met de kinderen van De Vonkenmorgen op het podium. Dit samenspel zorgde voor een mooie verbinding tussen jong talent en ervaren jeugdspelers. 

    Een extra bijzonder moment was er voor Rudy BΓΆhmer. De jeugd nam het initiatief om hem op een hartverwarmende manier te bedanken, aangezien dit project ook zijn afscheid markeert. Een gebaar dat duidelijk maakte hoeveel indruk hij heeft gemaakt en hoe gewaardeerd zijn inzet is geweest. 

    Al met al was het een muzikaal project om trots op te zijn: een inspirerende samenwerking, een geslaagd concert en vooral heel veel blije gezichten. 

  • Geslaagd voor Certificaat Sebastianus Academy

    Geslaagd voor Certificaat Sebastianus Academy

    07-02-2026 zijn er weer drie kanjers van de Sebastianus Academy geslaagd voor hun certificaat! 🎡πŸ₯³

    🎢 Madelief voor certificaat 1 op 🎷

    🎢 Sepp voor certificaat 1 op 🎺

    🎢 Kimberly voor certificaat 2 op de bariton

    Gefeliciteerd allemaal!

  • Sebastianus Academy leerlingen geslaagd voor MBGF diploma

    Sebastianus Academy leerlingen geslaagd voor MBGF diploma

    13-122-2025 zijn er weer examens geweest van de MBGF – Muziekbond Gelderland Flevoland. Van de Sebastianus Academy zijn er maar liefst 6 leerlingen geslaagd!!!

    🎢 Tesse voor haar A-diploma op saxofoon 🎷

    🎢 Nienke en Lana voor hun B-diploma op saxofoon 🎷

    🎢 Esmée voor haar C-diploma op saxofoon 🎷

    🎢 Evi voor haar C-diploma op trompet 🎺

    🎢 Daan voor zijn theorie A 🎺

    Wij zijn natuurlijk super trots op deze kanjers !!!

    Gefeliciteerd allemaal πŸ₯³πŸ₯³

  • Geslaagd voor het Theorie-examen

    Geslaagd voor het Theorie-examen

    21 juni deden onze leerlingen mee aan het MBGF Theorie-Examen, weer een mooie stap in hun muzikale avontuur bij de Sebastianus Academy! πŸ₯πŸŽ·πŸŽΊβœ¨

    πŸ’‘ Voor A: Eva, Finn, Fleur & Lieke

    πŸ’‘ Voor B: Annelotte, Lana, Lotta, Merle, Nienke & Suza

    πŸ’‘ Voor C: Britt & Evi

    Wat een toppers! πŸ’ͺ🎡 Op naar het volgende hoofdstuk!

  • Slagwerkers Geslaagd

    Slagwerkers Geslaagd

    17 Juni zijn er weer 3 kanjers van de Sebastianus Academy geslaagd! 🎡πŸ₯³

    πŸ₯ Mels voor certificaat 1 πŸ₯

    πŸ₯ Mats voor diploma B πŸ₯

    πŸ₯ Lilly voor diploma B πŸ₯

    Gefeliciteerd allemaal!

  • Geslaagd voor Sebastianus Academy certificaat 1

    Geslaagd voor Sebastianus Academy certificaat 1

    04-06-2025 zijn Floor en Teun geslaagd voor hun certificaat 1 van de Sebastianus Academy

    Gefeliciteerd toppers!

  • Eindconcert Meer Muziek in de Klas

    Eindconcert Meer Muziek in de Klas

    Vrijdag 16 april hebben wij onze medewerking verleend aan het eindconcert van ‘Meer muziek in de klas‘. Wij mochten groep 5 van IKC De Vonkenmorgen begeleiden. Zij hebben de afgelopen weken flink geoefend onder leiding van de instructeurs van de Sebastianus Academy. Het was een prachtig optreden. Fijn dat er ook zoveel ouders en opa’s en oma’s kwamen kijken. Lijkt het jou nu leuk om bij ons muziek te komen maken……? Kom dan gerust kijken. We repeteren op donderdagavond van 18:30 uur tot 20:30 uur in Providentia Gendt. Heb je meer zin om te vendelen? Kom dan gerust eens op maandagavond om 19:00 uur kijken op het Thorbeckeplein Gendt.

    Tot slot willen wij Clink bedanken voor de samenwerking!