Show- en Marchingband

2020 Jong Sebastianus wit

2020 Schuttersgilde wit

2020 Academy Kidz wit

Welkom op de website van St. Sebastianus uit Gendt gelegen in de Betuwe.
Opgericht in 1499 en uitgegroeid tot ‘traditioneel militair korps’, is de vereniging inmiddels een belangrijk onderdeel geworden binnen de Gendtse gemeenschap. In de loop der jaren is er een traditionele en toonaangevende vereniging ontstaan die bestaat uit meerdere disciplines. “Passie” is binnen de vereniging het toverwoord!

De Show & Marchingband, Jong St. Sebastianus met Jeugdgilde, het Schuttersgilde met vendeliers, kruisboog-, geweerschutters en exectitiepeloton vormen samen St. Sebastianus. De vereniging beschikt over een eigen opleiding, de Sebastianus Academy

St. Sebastianus heeft ruim 140 leden, verdeeld over de diverse disciplines. Daarnaast beschikt de vereniging over een eigen team van begeleiders tijdens optredens in binnen- en buitenland.
Ook mag St. Sebastianus zich verheugen in een grote groep van honderden ondersteunende leden.

Op deze site vindt u alle informatie over de grote en trotse vereniging vol passie!

2020 Sebastianus Gendt Youtube

Flagge Deutschlands Flag of the United Kingdom nederlandse vlag

ma di wo do vr za zo

Algemene Ledenvergadering 2021

2020 jaarvergadering DSC 3336

Op vrijdag 2 juli houdt schuttersgilde St. Sebastianus haar Algemene Ledenvergadering in Providentia. Dan wordt er teruggekeken op het bijzondere jaar 2020 en worden de activiteiten voor de 2e helft van het lopende jaar toegelicht.

Normaliter vindt de Algemene Ledenvergadering in januari plaats maar door de coronapandemie kon dit toen niet plaatsvinden. Nu de overheid verdere versoepelingen heeft aangekondigd hopen wij op 2 juli aanstaande onze leden weer fysiek te kunnen ontmoeten in Providentia. Er bestaat een kans dat de vergadering door een wijziging in de regelgeving niet door kan gaan en daarom verzoeken wij u om onze website www.sebastianus.nl en onze social media kanalen; Twitter ,Facebook, Instagram en Tiktok in de gaten te houden.

Agenda algemene ledenvergadering:
-opening;
-vaststellen agenda;
-korte toelichting notulen algemene ledenvergadering 2020 en het algemeen jaarverslag 2020 die ter inzage liggen bij het secretariaat;
-financieel verslag door de penningmeester;
-bestuursverkiezing;
Tijdens de algemene ledenvergadering zijn de bestuursleden Christel Dillesen Carlo Spoelman aftredend en zij hebben zich weer herkiesbaar gesteld.
-mededelingen;
-rondvraag;
-sluiting.

Hierbij nodigen wij al onze leden uit voor het bijwonen van onze Algemene Ledenvergadering op vrijdag 2 juli, aanvang 20:30 uur.